Oferta lepsza o 50 tys. odrzucona przez kuriozalny błąd

dodano: 
25.08.2010
komentarzy: 
5

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg zorganizowany przez Główny Inspektorat Pracy na przeprowadzenie kampanii „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”. Oferta Proximity była atrakcyjniejsza finansowo. Została jednak odrzucona, bo agencja… wskazała dwóch możliwych patronów medialnych.

Fabryka Komunikacji Społecznej zaproponowała przeprowadzenie kampanii za 165 tys. zł. Oferta Proximity była zaś o 50 tys. lepsza. Agencja w ofercie napisała, że patronem medialnym będzie Rzeczpospolita lub opcjonalnie Gazeta Wyborcza. Choć zgodnie z warunkami przetargu powinna wybrać jednego patrona medialnego. Cena stanowiła 70 proc. wartości oceny. W polu pokonanych pozostały Premium PR i Star PR. (bs)

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
25.08.2010
16:08:16
Bartosz Sawicki
(25.08.2010 16:08:16)
Bynajmniej nigdzie nie sugeruję, że tańsza nie znaczy lepsza ani odwrotnie. Czy opisywanie faktów to publiczne pranie brudów?
25.08.2010
15:41:12
gm
(25.08.2010 15:41:12)
Szkoda, że przetargi w Polsce są głównie cenowe,efekty końcowe są często kiepskie, a kasa wrca do unii tańsza nie znaczy lepsza - jak sugeruje autor notatki. I też nie podoba mi się publiczne pranie brudów, mimo że pieniądze są publiczne.
25.08.2010
12:50:11
b
(25.08.2010 12:50:11)
co za dziwna wiadomość... nie wybiera się tańszego. wybiera się firmę, ktora bardziej Ci odpowiada pod rożnymi względami, nie tylko finansowymi. Znam osoby / firmy, które dokonując wyboru agecni podczas przetargu kierowaly się np. tym, że osoby z danej agencji a nie z innej wydawały im się sympatyczniejsze, szczere i bardziej kompetentne, zaangażowane, pracowite. Albo ze względu na to, ze dana agencja była blisko miejsca, ktore miała obsługiwać. Może to banalne, ale prawdziwe. To zabawne, że agencja przegrana w powyższym przetargu zrzuca swoją porażkę na "kuriozalny błąd". Nie sądzę, by to było powodem wyboru Fabryki Komunikacji.
25.08.2010
11:51:45
Bartosz Sawicki
(25.08.2010 11:51:45)
Nowa? Wszystko reguluje ustawa o zamówieniach publicznych.
25.08.2010
11:22:52
ga
(25.08.2010 11:22:52)
A cóż to za "nowa świecka tradycja" ujawniania szczegółów przetargu???
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin