.

 

Ogilvy & Mather w Polsce zmienia CEO

dodano: 
17.09.2013
komentarzy: 
0

Tomasz Bałuk zakończył karierę w polskim oddziale Ogilvy & Mather. Stanowisko CEO grupy objęła, kontynuując strategię integracji i digitalizacji, Olga Sobieraj.

Sobieraj to dotychczasowa COO. Z Ogilvy w Polsce związana od 15 lat. Pierwsze doświadczenie zbierała w agencji Gruppa66, następnie w strukturach Ogilvy w Polsce. Po roku zarządzania na poziomie operacyjnym grupą w Polsce, objęła stanowisko chief executive officer i będzie raportować bezpośrednio do Alexa Herdta CEO CEE.

Tomasz Bałuk podejmuje nowe wyzwania jako przedsiębiorca. Z grupą był związany 23 lata. „Lubię planować i decyzję o odejściu z reklamy podjąłem w 2008 roku” – przyznał Baluk. O swojej następczyni mówi: „Olga przez 5 lat została doskonale przygotowywana do roli lidera. Od roku w pełni samodzielnie zarządza grupą na poziomie operacyjnym, z wyraźnymi już sukcesami”. Dodaje także: „Nie będę już operacyjnie zaangażowany w działalność Ogilvy & Mather w Polsce. Jednak nie rozstaję się zupełnie z branżą reklamową. Stanowisko członka rady nadzorczej Ogilvy & Mather i jednocześnie SAR, pozwoli na wykorzystanie mojego doświadczenia w naszej branży, gdy będzie taka potrzeba".

Ogilvy & Mather jako część międzynarodowej struktury WPP w Polsce obejmie 7 spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising, SoHo Square, Ogilvy Action, Ogilvy Interactive, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin