Okręgowa Rada Adwokacka chce pomocy agencji PR

dodano: 
19.09.2016
komentarzy: 
0

Na nadzwyczajnym posiedzeniu, które odbyło się 7 września 2016 roku, członkowie Okręgowej Rady Adwokackiej rozmawiali m.in. o strategii komunikacyjnej wobec wizerunku adwokatury kreowanego w mediach. Powodem spotkania miałby być niekorzystyny wpływ afery reprywatyzacyjnej na wizerunek ORA, której „obraz w mediach jest najgorszy od lat”- podaje wyborcza.pl.

Posiedzenie poświęcone było sytuacji powstałej po tym, jak dziekan ORA adw. Grzegorz Majewski wstrzymał się od pełnienia dotychczasowej funkcji.  Majewski jest współwłaścicielem zreprywatyzowanej działki na pl. Defilad - informuje wyborcza.pl

Jak czytamy na stronie ORA, podczas posiedzenia przewodniczący Komisji Rewizyjnej adw. Andrzej Tomaszek rekomendował „zaktywizowanie polityki informacyjnej z wykorzystaniem usług profesjonalistów w celu ochrony dobrego imienia adwokatury i podkreślenia roli i funkcji adwokatury w społeczeństwie obywatelskim”.

Rada zdecydowała, że prowadzeniem kryzysowej polityki informacyjnej powinien zająć się zewnętrzny profesjonalny podmiot. Do tego celu powołany został zespół, którego zadaniem ma być rozeznanie w aktualnych ofertach instytucji zewnętrznych. Do podpisania umowy z wybraną firmą upozważniona została adw. Katarzyna Gajowniczek-Pruszyńska, Wicedziekan ORA w Warszawie, p.o. Dziekana ORA w Warszawie.

Uczestnicy posiedzenia zapoznali się również z propozycjami pozytywnych akcji wizerunkowych rozpoczętych i planowanych przez Komisję Wizerunku i Komunikacji przy ORA w Warszawie na 2016 rok: „Kierunek Adwokat” (akcja edukacyjno-wizerunkowa w Miejskich Zakładach Autobusowych, która dotrze do ponad 1 mln odbiorców), „Adwokat przydaje się w życiu” (akcja edukacyjno-wizerunkowa o roli adwokata w społeczeństwie realizowana w ponad 30 warszawskich szkołach) oraz Warsaw School Trial (akcja edukacyjno-wizerunkowa zapoznająca młodzież ponadgimnazjalną z rolami adwokata, sędziego oraz mediatora, zakończona konkursem na najlepszych spośród nich w formie roleplaying). (ak)

Źródło:

ora-warszawa.com.pl/ wyborcza.pl, Firma PR-owa pomoże ratować twarz mecenasom. ORA szuka doradców, Piotr Machajski, 13.09.2016
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin