Omnicom łączy się z Publicis - powstanie światowy gigant

dodano: 
29.07.2013
komentarzy: 
1

Omnicom Group oraz Publicis Groupe zawarły ostateczne porozumienie dotyczące połączenia. W wyniku fuzji powstanie największa na świecie sieć świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej i PR-u, zatrudniająca ponad 130 tys. osób.

Łączne zeszłoroczne przychody obu firm to 22,7 mld dolarów. Połączenie zostało jednomyślnie zaaprobowane przez rady dyrektorów obu sieci. Na czele Publicis Omnicom Group staną John Wren (dyrektor generalny Omnicom Group) i Maurice Lévy (dyrektor generalny Publicis Groupe).

Do nowej grupy należeć będą m.in. agencje BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Fleishman-Hillard, Ketchum, MSLGROUP, Proximity. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
30.07.2013
14:49:21
Heynow
(30.07.2013 14:49:21)
To teraz będzie w Polsce Fleishman - Hillard - Ciszewski MSL TBWA GROUP Poland.....Współczuję praktykantom przy follow-upie.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin