.

OneDayMore zmienia agencję

dodano: 
23.06.2022
komentarzy: 
0

OneDayMore – polski producent musli, owsianek, przekąsek oraz roślinnych alternatyw mięsa – wybrał do obsługi w zakresie PR-u Good One PR.

Agencja wygrała przetarg i od czerwca 2022 roku odpowiada za obsługę komunikacyjną firmy w zakresie PR-u korporacyjnego i produktowego. Good One PR zajmuje się także doradztwem marketingowym, koncepcjami kreatywnymi oraz działaniami influencer marketing.

Do zadań agencji należy stworzenie i realizacja całościowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego i działań media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w mediach oraz influencer marketing. W zakres współpracy wchodzi też bieżące doradztwo w zakresie PR-u, marketingu oraz koncepcji kreatywnych.

Po stronie Good One PR działania dla tego klienta realizuje zespół konsumencki: Paulina Bartkowska, Senior Account Executive, oraz Angelika Zarzycka, Junior Account Executive, na czele z Iloną Rutkowską, PR Account Managerką. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Wcześniej obsługą PR marki OneDayMore zajmowało się Attention Marketing. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin