.

 

OneMulti lokalnym partnerem globalnej kampanii „Weather Kids”

dodano: 
29.03.2024
komentarzy: 
0

OneMulti zostało partnerem aktywacyjnym globalnej kampanii proklimatycznej „Weather Kids”. Agencja skoordynowała w Polsce akcję, która realizowana jest przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO.

Kampania „Weather Kids” to projekt, w którym dzieci z całego świata przejmują lokalne serwisy pogodowe, aby przedstawić niepokojące prognozy na rok 2050 – ostrzegają przed katastrofalnymi zagrożeniami, wynikającymi z globalnego ocieplenia. Celem kampanii jest nagłośnienie tematu w mediach oraz zmotywowanie dorosłych do podjęcia przyrzeczenia, które zobowiąże ich do zmiany nawyków z troską o przyszłość najmłodszych.

Po ogłoszeniu w listopadzie 2023 roku partnerstwa z UNDP Międzynarodowa Organizacja Doradztwa Komunikacyjnego (ICCO) powołała grupę zadaniową ds. komunikacji klimatycznej (Climate Communications Taskforce, CCT), która miała zająć się planem współpracy oraz implementacją kampanii komunikacyjnej w projekcie. Po opracowaniu strategii grupa zbudowała sieć lokalnych firm PR, które odegrały zasadniczą rolę w przedstawieniu idei na rodzimych rynkach.

W kampanię zaangażowało się łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Komunikacja rozpoczęła się 21 marca 2024 roku. Do tej pory akcja objęła swoim zasięgiem ponad 80 terytoriów na całym świecie.

OneMulti zajęło się dopasowaniem kampanijnych materiałów do polskiego rynku, przetłumaczyło też materiały na oficjalną stronę projektu. Agencji była odpowiedzialna ponadto za koordynację przygotowania materiału wideo przy użyciu AI oraz wygenerowanie na potrzeby mediów audio (radio i podcasty) materiałów dźwiękowych, a także wielojęzykowej mieszanki prognoz pogody (medley), którą przekazano do dyspozycji agencji na całym świecie. Do współpracy merytorycznej agencja pozyskała także ekspertów z UNGC i IMGW.

Działania OneMulti miały charakter projektowy. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin