sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościMinimalizm i nauka na pierwszym planie. The Ordinary z kampanią bez udziału...

Minimalizm i nauka na pierwszym planie. The Ordinary z kampanią bez udziału celebrytów

Marka kosmetyczna The Ordinary w najnowszej kampanii postanowiła odrzucić współpracę z celebrytami na rzecz skupienia się na składnikach swoich produktów i nauce, dzięki której powstały – podaje adweek.com. 

Jak czytamy, globalna kampania out-of-home została przygotowana dla marki przez agencję Uncommon Creative Studio. Akcja skupia się na nauce, która stoi za produktami The Ordinary, zamiast na „krzykliwych i sztucznych” reklamach z udziałem influencerów.

W ramach kampanii powstały minimalistyczne billboardy, na których widoczny jest tekst na pustym białym tle. Słowom towarzyszą jedynie proste obrazy przedstawiające fragmenty produktów marki – czytamy. 

Źródło: twitter.com/uncommon_studio

Reklamy wykorzystują ironiczne poczucie humoru do przekazania głównego przesłania kampanii, które dotyczy autentyczności. Według źródła, jest to nietypowe podejście marketingowe w branży kosmetycznej, która ma tendencję do angażowania w reklamy celebrytów i influencerów oraz ukazywania produktów za pomocą przyciągających wzrok fotografii. Akcja zaprzecza uprzedzeniom dotyczącym zależności branży kosmetycznej od sztuczności.

Według tekstu widniejącego na jednym z billboardów, ludzie uważają za dziwne, że marka nie nadaje chwytliwych nazw swoim produktom. The Ordinary stwierdziło, że próbowało, ale naukowcy są okropnymi copywriterami – donosi źródło. 

The Ordinary od początku działalności kładzie nacisk na przystępność cenową i edukację. Produkty marki mają podobny design, co powstałe w ramach akcji billboardy, a każdy z kosmetyków wyróżnia się monochromatyczną etykietą i prostym krojem pisma. The Ordinary opowiada się za przejrzystością w branży kosmetycznej, co podkreśla za pomocą prostego nazewnictwa swoich produktów – dowiadujemy się. 

Kampania jest promowana w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie – donosi źródło. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj