niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościOrganizacja współpracy z mediami w sektorze MŚP

Organizacja współpracy z mediami w sektorze MŚP

Stacja TVBiznes wyemitowała kolejny odcinek z serii „Akademia medialna”. Tym razem można było dowiedzieć się, jak wygląda organizacja współpracy z mediami w małych i średnich przedsiębiorstwach. Pokazano jak działają firmy, których zarządy zdecydowały się na korzystanie z narzędzi PR-owskich, jak również poddano ocenie efektywność ich użycia. 
Jak mówi Michał Klincewicz, menedżer działu usług firmy zajmującej się merchendisingiem, działania PR-owskie uważane są przez prezesów za tańsze i wiarygodniejsze od reklamowych. Pozwalają również na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej. O korzystaniu z narzędzi PR w małych i średnich firmach decydują zarówno czynniki ekonomiczne, jak i wynikający z tego wzrost konkurencyjności firmy postrzeganej z czasem jako lider opinii. Ponadto z programu można było dowiedzieć się, jakie są klasyczne narzędzia komunikacji z mediami, a także jak powinna wyglądać dobrze napisana informacja prasowa. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj