To ostatni dzień, w którym można zgłaszać kandydatów do PRotonów 2011!

dodano: 
07.02.2011
komentarzy: 
0

Tylko do końca dnia można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji wyznaczających standardy w branży PR w ramach piątej edycji konkursu PRotony 2011!

O nagrody mogą ubiegać się osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji, organizacji non-profit oraz administracji publicznej, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską.

Kandydatów do nagrody w poszczególnych kategoriach można zgłaszać od dzisiaj do 7 marca. Nagrody zostaną przyznane w pięciu kategoriach:

1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej;
2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji;
3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej;
4) Rzecznik prasowy;
5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR.

W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.

Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy 194  uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.

Przyznane zostaną nagrody Akademii Ekspertów PR w poszczególnych kategoriach oraz nagroda publiczności. W tegorocznej edycji zmieniliśmy formułę Nagrody Publiczności. Zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności nie spośród krótkiej listy, wskazanej przez AEPR, jak miało to miejsce do tej pory,  ale spośród wszystkich osób, które wypełniły zgłoszenia uzupełniające i tym samym dostały się do drugiego etapu konkursu.

Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.
Sponsorami konkursu są Instytut Monitorowania Mediów, firma Samsung oraz Kompania Piwowarska. Współorganizatorem jest Fabryka Trzciny, a patronami medialnymi magazyn Brief, magazyn THINKTANK oraz radio PiN. Przyjaciółmi konkursu zostali ponadto Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin