Ostryga: nowy strateg ds. social media

dodano: 
28.08.2012
komentarzy: 
0

Ostryga (OS3 Group SA) rozbudowuje zespół. Dołączył do niego Łukasz Bączyński, który na stanowisku creative strategy plannera wesprze agencję w tworzeniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

Bączyński jest związany z branżą reklamową od wielu lat. Poprzednio prowadził projekty z obszaru komunikacji on-line w agencji Communication Unlimited dla klientów takich jak: Super-Pharm Polska, Blue City, Galeria Kazimierz, Ferrero Polska, Instytut Adama Mickiewicza, Filmoteka Narodowa. Pracę zawodową rozpoczynał w branży mediowej, tworząc m.in. projekt kanałów tematycznych w dziale Nowych Mediów Polskiego Radia oraz prowadząc pilotażowy projekt „Polskie Radio w Second Life”. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin