środa, 17 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościOutsourcing a wizerunek

Outsourcing a wizerunek

W dodatku do Pulsu Biznesu można przeczytać o outsourcingu jako narzędziu do polepszania wizerunku firmy. Jak pisze autor artykułu Jan Kaliński, outsourcing zaczyna być odbierany jako element efektywnego zarządzania firmą, lepszego wykorzystania budżetu i czasu. Ponadto świadczy on o sprawności menedżerów. Firmy wykorzystujące to narzędzie zyskują pozytywny wizerunek, bo komunikują rynkowi, że skupiają się jedynie na tych działaniach, w których są najlepsze. Postrzegane są jako przedsiębiorstwa sprawniej działające, a zatem bardziej profesjonalne, wartościowe i wiarygodne.
Wszystko zależy jednak od zastosowania outsourcingu. Nie jest on uniwersalnym narzędziem poprawy wizerunku. Jak mówi Grzegorz Młynarczyk z Software Mind: „(…) przedsiębiorstwa nie powinny oddawać pod opiekę firmie zewnętrznej całości kluczowych procesów czy kompetencji, gdyż może to negatywnie wpłynąć na ocenę przedsiębiorstwa w oczach inwestorów”. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj