.

Pan Pikto z nowymi klientami

dodano: 
02.06.2022
komentarzy: 
0

Agencja Pan Pikto w maju 2022 roku pozyskała trzech nowych klientów.

Pierwszym z nich jest Braight Technologies, polska marka z branży deeptech, która w 2022 roku wchodzi na rynek globalny. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za consulting strategiczny, relacje z mediami i wsparcie kontaktów inwestorskich. Klient wybrał Pana Pikto po wcześniejszej współpracy z markami Epeer oraz Icon24 należącymi do współwłaścicieli Braighta. Umowę zawarto na czas nieokreślony. Za obsługę klienta odpowiada CEO agencji – Łukasz Jurkiewicz.

Drugim klientem jest Związek Polskie Mięso. Pan Pikto w ramach współpracy z Agencją Brand New Heaven odpowiedzialną za prowadzenie IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje” zadba o relacje z mediami. Działania agencji będą towarzyszyć cyklowi eventów, popularyzujących polskie mięso drobiowe i wieprzowe. Agencja Brand New Heaven zgłosiła się do Pana Pikto z rekomendacji, a realizacja kampanii zakończy się w lipcu 2022 roku. Za obsługę tego klienta odpowiada Przemysław Walas – Senior Account Executive.

Agencja rozpoczęła też działania dla ZZO Olszowa, podmiotu odpowiedzialnego za modernizację zakładu gospodarki odpadami w miejscowości Olszowa (Gmina Kępno, woj. wielkopolskie). Pan Pikto będzie odpowiadać za działania informacyjno-promocyjne inwestycji. Umowę podpisano w wyniku przetargu. Kontrakt podpisano na 12 miesięcy, a jego wartość to ponad 734 tys. zł. Z ramienia agencji za obsługę klienta odpowiada Angelina Ślosorz – New Business Manager. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin