Państwowa Inspekcja Pracy szuka agencji [przetarg]

dodano: 
02.06.2011
komentarzy: 
0

Główny Inspektorat Pracy Państwowej Inspekcji Pracy ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie - upadki, poślizgnięcia oraz usługi z zakresu public relations”.

Kampania ma być przeprowadzona w prasie, w dwóch etapach. Pierwszy, to kampania informacyjna w gazetach i czasopismach, drugi natomiast - działania public relations. Obydwa muszą być ukończone do 31 października 2011 roku. Każdy wykonawca musi wpłacić wadium w wysokości 1,3 tys. zł. Zleceniodawca projektu nie dopuszcza ofert częściowych i wariantowych. Podstawowym kryterium oceny jest cena (60 pkt), jednak liczy się również zakres kampanii (40 pkt.), czyli ilość zarówno publikacji informacyjnych, jak i  tytułów, w których artykuły się ukażą. PIP czeka na oferty do 8 czerwca tego roku. (es)

Link do przetargu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin