Państwowe Porty Lotnicze szukają agencji do obsługi PR i PA Centralnego Portu Komunikacyjnego

dodano: 
05.09.2018
komentarzy: 
0

Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na wybór agencji, która będzie świadczyć usługi public relations i public affairs na rzecz Centralnego Portu Komunikacyjnego. Termin składania ofert mija 10 września o 11:00, a ewentualna umowa zostanie podpisana na rok.

Do zadań agencji będzie należało stworzenie i zrealizowanie założeń strategii komunikacyjnej oraz kampanii public affairs dla CPK, która ma też zawierać elementy działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wykonawca ma m.in. wykorzystywać „wszystkie dostępne kanały informacyjne, z mediami społecznościowymi włącznie”, wspierać zlecającego przy organizacji spotkań i konferencji prasowych, a także tworzyć kampanie informacyjne, edukacyjne i historyczne dotyczące sektora transportowego i infrastruktury lotniskowej.

Organizator przetargu wymaga, by składający oferty mieli doświadczenie we współpracy z dużymi organizacjami i instytucjami sektora publicznego, jednak zastrzega, że „nie może występować konflikt interesów, tj. realizacja zadań na rzecz klientów sektora lotniczego i lotniskowego w przeszłości (inne porty lotnicze i linie lotnicze)”. W swoich ofertach zgłaszający muszą wskazać co najmniej: dwie wykonane przez siebie kampanie z zakresu PR i dwie związane z PA, trzy działania związane z komunikacją kryzysową, dwa projekty współpracy ze spółkami skarbu państwa oraz jedną akcję komunikacyjną dla nowej inwestycji typu greenfield.

Oferty należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, na której znajdują się szczegółowe informacje dotyczące przetargu oraz załączniki. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin