Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Paprocki&Brzozowski współpracuje z LEPONT. marka odzieżowa paprocki&brzozowski wybrała agencję lepont do obsługi komunikacyjnej pokazu mody, który odbędzie się w lipcu 2022 roku. agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego i działań pr oraz influencermarketingowych w ramach nadchodzącego pokazu mody marki. duet paprocki&brzozowski zrealizuje pierwszy pokaz mody po pandemii, podczas którego zaprezentuje kolekcję timeless oraz szytą na miarę kolekcję atelier. wydarzenie odbędzie się w warszawskiej elektrowni powiśle na początku lipca 2022 roku. lepont odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego, przygotowanie oraz koordynację listy gości i rsvp, działania pr i influencerskie oraz koordynację agencji prasowych podczas wydarzenia, a także consulting związany z ogólną organizacją pokazu. z ramienia agencji za obsługę wydarzenia odpowiada zespół kierowany przez monikę marszałek, head of communication, a działania prowadzi wiktoria kania, pr & influencer manager. współpraca jest efektem rekomendacji i ma charakter projektowy. (mb).
Marka odzieżowa Paprocki&Brzozowski wybrała agencję LEPONT do obsługi komunikacyjnej pokazu mody, który odbędzie się w lipcu 2022 roku.
Agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego i działań PR oraz influencermarketingowych w ramach nadchodzącego pokazu mody marki. Duet Paprocki&Brzozowski zrealizuje pierwszy pokaz mody po pandemii, podczas którego zaprezentuje kolekcję Timeless oraz szytą na miarę kolekcję Atelier. Wydarzenie odbędzie się w warszawskiej Elektrowni Powiśle na początku lipca 2022 roku.
LEPONT odpowiada m.in. za prowadzenie biura prasowego, przygotowanie oraz koordynację listy gości i RSVP, działania PR i influencerskie oraz koordynację agencji prasowych podczas wydarzenia, a także consulting związany z ogólną organizacją pokazu.
Z ramienia agencji za obsługę wydarzenia odpowiada zespół kierowany przez Monikę Marszałek, Head of Communication, a działania prowadzi Wiktoria Kania, PR & Influencer Manager.
Współpraca jest efektem rekomendacji i ma charakter projektowy. (mb)