Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PARA.Olimpijczycy dla idei integracji w sporcie. wraz z inauguracją igrzysk olimpijskich w rio de janeiro ruszyła kampania para.olimpijczycy. w jej ramach na 400 przystankach w całej polsce umieszczono citylighty nawiązujące do paraolimpiady, która odbędzie się po igrzyskach. będzie można je oglądać do połowy sierpnia 2016 roku. celem kampanii jest promocja idei integracji w sporcie. w akcję zaangażowali się:. – justyna kasprzycka i maciej lepiato – reprezentanci polski w skoku wzwyż. – katarzyna piekart i tomasz majewski – reprezentanci polski w rzucie oszczepem i pchnięciu kulą. – aleksandra socha i grzegorz pluta – reprezentanci polski w szermierce. – joanna mendak i paweł korzeniowski – reprezentanci polski w pływaniu. – milena olszewska i justyna mospinek – reprezentantki polski w łucznictwie. – alicja fiodorow i marcin lewandowski – reprezentanci polski w biegach średniodystansowych. – ewa zielińska i agata jagaciak – reprezentantki polski w skoku w dal. – sylwia bogacka i filip rodzik – reprezentanci polski w strzelectwie. – jolanta pawlak i marek kolbowicz – reprezentanci polski w wioślarstwie. – justyna kozdryk i adrian zieliński – reprezentanci polski w podnoszeniu ciężarów. sportowcy na citylightach występują w parach. obok paraolimpijczyka/ki zobaczymy olimpijczyka/ę, reprezentujących tę samą dyscyplinę. „nazwaliśmy projekt para.olimpijczycy, bo pokazujemy pary, które się dopełniają i startują w tych samych konkurencjach. łączy ich najważniejszy dla nich mianownik – poświęcenie dla sportu, bycie najlepszym. bez względu na dysfunkcję ciała i słabości umysłu” – zaznacza inicjator projektu f11 – pracownia / f11.art.pl. ambasadorami kampanii są natomiast tenisistka stołowa natalia partyka i startujący w konkurencji handbike rafał wilk. jedynie ich wizerunki pojawiły się osobno w materiałach promocyjnych. a to dlatego, że zdaniem organizatorów akcji, „ich kariery sportowe idealnie wpisują się w ideę projektu”. natalia partyka jako jedyny sportowiec niepełnosprawny z sukcesem rywalizuje ze pełnosprawnymi zawodnikami. były żużlowiec rafał wilk z kolei, mimo wypadku na torze, w którym stracił władzę w nogach, kontynuuje karierę zawodową. to dwukrotny mistrz paraolimpijski i dwukrotny mistrz świata w handbike’u (rower z napędem ręcznym). patronem kampanii jest firma ams, specjalizująca się w reklamie out-of-home (ooh). (ak).
Wraz z inauguracją Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro ruszyła kampania PARA.Olimpijczycy. W jej ramach na 400 przystankach w całej Polsce umieszczono citylighty nawiązujące do paraolimpiady, która odbędzie się po Igrzyskach. Będzie można je oglądać do połowy sierpnia 2016 roku.
Celem kampanii jest promocja idei integracji w sporcie. W akcję zaangażowali się:
– Justyna Kasprzycka i Maciej Lepiato – reprezentanci Polski w skoku wzwyż
– Katarzyna Piekart i Tomasz Majewski – reprezentanci Polski w rzucie oszczepem i pchnięciu kulą
– Aleksandra Socha i Grzegorz Pluta – reprezentanci Polski w szermierce
– Joanna Mendak i Paweł Korzeniowski – reprezentanci Polski w pływaniu
– Milena Olszewska i Justyna Mospinek – reprezentantki Polski w łucznictwie
– Alicja Fiodorow i Marcin Lewandowski – reprezentanci Polski w biegach średniodystansowych
– Ewa Zielińska i Agata Jagaciak – reprezentantki Polski w skoku w dal
– Sylwia Bogacka i Filip Rodzik – reprezentanci Polski w strzelectwie
– Jolanta Pawlak i Marek Kolbowicz – reprezentanci Polski w wioślarstwie
– Justyna Kozdryk i Adrian Zieliński – reprezentanci Polski w podnoszeniu ciężarów
Sportowcy na citylightach występują w parach. Obok paraolimpijczyka/ki zobaczymy olimpijczyka/ę, reprezentujących tę samą dyscyplinę.
„Nazwaliśmy projekt PARA.Olimpijczycy, bo pokazujemy pary, które się dopełniają i startują w tych samych konkurencjach. Łączy ich najważniejszy dla nich mianownik – poświęcenie dla sportu, bycie najlepszym. Bez względu na dysfunkcję ciała i słabości umysłu” – zaznacza inicjator projektu F11 – Pracownia / f11.art.pl.
Ambasadorami kampanii są natomiast tenisistka stołowa Natalia Partyka i startujący w konkurencji handbike Rafał Wilk. Jedynie ich wizerunki pojawiły się osobno w materiałach promocyjnych. A to dlatego, że zdaniem organizatorów akcji, „ich kariery sportowe idealnie wpisują się w ideę projektu”. Natalia Partyka jako jedyny sportowiec niepełnosprawny z sukcesem rywalizuje ze pełnosprawnymi zawodnikami. Były żużlowiec Rafał Wilk z kolei, mimo wypadku na torze, w którym stracił władzę w nogach, kontynuuje karierę zawodową. To dwukrotny mistrz paraolimpijski i dwukrotny mistrz świata w handbike’u (rower z napędem ręcznym).
Patronem kampanii jest firma AMS, specjalizująca się w reklamie out-of-home (OOH). (ak)