PARP nowym klientem Imago PR
Agencja Imago Public Relations poprowadzi kampanię informacyjną dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Celem projektu jest rozbudowa i promocja sieci Regionalnych Ośrodków Szkoleniowych Europejskiego Funduszu Społecznego (ROSzEFS). Zadaniem agencji jest realizacja opracowanej wspólnie z PARP-em kampanii informacyjnej skierowanej do organizacji pozarządowych, które mogą zostać akredytowane przez PARP oraz potencjalnych odbiorców Europejskiego Funduszu Społecznego.
Działania PR zostały podzielone na trzy etapy. Efektem pierwszego z nich będzie upowszechnienie informacji o konkursie na nowe ośrodki ROSzEFS. W drugim i trzecim etapie działań komunikacyjnych konsultanci Imago będą odpowiedzialni za dostarczenie wiedzy o funkcjonowaniu rozszerzonej sieci ośrodków ROSzEFS potencjalnym projektodawcom oraz za popularyzację działalności sieci w mediach. Umowę podpisano na czas realizacji kampanii. Jej zakończenie planowane jest na wrzesień 2007 roku. Imago PR została wybrana w drodze konkursu ofert. (jk)
Informacja została poprawiona przez redakcję. Komentarz odnosi się do poprzedniej wersji tekstu.