piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościPARP poszukuje agencji PR i domu mediowego

PARP poszukuje agencji PR i domu mediowego

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła przetarg na prowadzenie działań public relations, usługi pośrednictwa zakupu powierzchni w mediach oraz eksperta od komunikacji kryzysowej. Organizatorzy czekają na oferty do 20 października 2025 do godziny 10:00.

W zakresie obowiązków firmy, która podejmie się działań PR będzie: przeprowadzanie wywiadów, opracowywanie tekstów i relacji z wydarzeń, wysyłka informacji prasowej czy codzienny monitoring mediów wraz z komunikacją kryzysową. Do tych zadań mogą zgłaszać się podmioty, które posiadają w portfolio trzy zrealizowane usługi tego typu oraz dysponują koordynatorem w zakresie obsługi działań PR oraz dwoma osobami specjalizującymi się w pisaniu tekstów.

Druga część zamówienia obejmuje m.in. obsługę techniczną wydarzeń medialnych, zakup mediów, organizację misji dziennikarskich i rekomendacje potencjalnych partnerów medialnych, a trzecia codzienny monitoring mediów i komunikację kryzysową. Chętni muszą móc pochwalić się minimum trzema usługami, których przedmiotem było zaplanowanie i zakup mediów dla ogólnokrajowej kampanii oraz posiadają zespół składający się minimum z koordynatora na usługę pośrednictwa oraz specjalistę w zakresie przygotowywania i prowadzenia mediaplanów

Organizator wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 tys. złotych dla części pierwszej oraz 15 tysięcy złotych dla drugiej.

Inicjatorzy informują, że szacowany okres obowiązywania będzie wynosił 24 miesiące, a termin świadczenia usługi został wyznaczony na okres 12 miesięcy. Organizatorzy będą brali pod uwagę cenę (50 proc. wagi), koncepcję dobru mediów (30 proc.), koncepcję misji dziennikarskich  (16 proc.), kryterium społeczne (2 proc.) oraz rozwiązania proekologiczne (2 proc.).

Zgłoszenia przyjmowane są na stronie internetowej. (ko)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj