.

 

PARP rozstrzygnął przetarg na projekt wart 2,5 mln

dodano: 
07.05.2013
komentarzy: 
0

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) do realizacji dwuletniego projektu dotyczącego „Prowadzenia biura zarządzania informacją o KSU oraz wsparcia przy koordynacji współpracy pomiędzy PARP, ośrodkami KSU, instytucjami współpracującymi, instytucjami zainteresowania przedsiębiorców, mediami” wybrała Grayling Poland.

Całkowita wartość projektu to ok. 2,5 mln zł. Celem kampanii jest przede wszystkim zapewnienie informacji nt. KSU oraz oferty usług obecnym oraz potencjalnym klientom Systemu oraz mediom, jak również licznym instytucjom współpracującym z PARP i KSU. Grayling prowadzić będzie relacje z mediami, działania skierowane bezpośrednio do grup docelowych (mailingi, dystrybucja materiałów) i działania reklamowe (prasa, radio, pozycjonowanie SEO). Opracuje i wyprodukuje materiały promocyjne oraz zajmie się organizacją wydarzeń specjalnych. Projekt koordynuje Krzysztof Baczyński, senior consultant.

Działania promocyjne Krajowego Systemu Usług prowadzone były do października 2012 r. przez agencję Partner of Promotion. Grayling Poland, jako nowy wykonawca kampanii, został wybrany w marcu tego roku spośród 3 agencji w drodze przetargu publicznego. Firmy nie udzielają więcej informacji. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin