Partner of Promotion i PARP

dodano: 
13.01.2009
komentarzy: 
0

Partner of Promotion wygrała przetarg na realizację wybranych działań dla jednego z programów PARP-u.
Do zadań agencji należy opracowanie strategii medialnej dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG) w 2008 i 2009 roku, przygotowanie koncepcji przekazów promocyjnych, dobór kanałów dotarcia do grup docelowych oraz narzędzi umożliwiających realizację postawionych celów.

Osią kampanii ma być nowy portal, stworzony z myślą o przedsiębiorcach z mikro-, małych i średnich firm, którzy mogą ubiegać się o dotacje na pomysły związane z e-usługami i produktami cyfrowymi oraz z wdrożeniami elektronicznych rozwiązań typu B2B. Umowę zawarto do grudnia 2009 roku.
W przetargu, oprócz Partner of Promotion, udział brały następujące podmioty: konsorcjum firm - Ecorys Polska i JMTM; EFICOM; Rowland Communications oraz konsorcjum firm: Kalinauskas, Inititiative Media i Benefis Public Relations Dariusz Dąbrowski.
Działania dla PARP-u w Partner of Promotion są prowadzone przez zespół pod bezpośrednim nadzorem account director Moniki Bębnowskiej. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin