.

 

Partner of Promotion pro bono

dodano: 
15.06.2009
komentarzy: 
0

Partner of Promotion wesprze komunikacyjnie kampanię społeczną Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Celem akcji ma być zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiadać za wsparcie biura w bieżących działaniach public relations skierowanych do młodzieży oraz relacje z mediami. Współpracę podjęto pro publico bono.

Ze strony agencji za projekt odpowiada account director Monika Bębnowska. Działania będą prowadzone poprzez biuro prasowe kampanii, stronę internetową oraz partnerów medialnych akcji: prasę, Internet, radio i telewizję; projekt będzie także wspierany przez organizacje i jednostki na co dzień współpracujące z KRPN lokalnie w całej Polsce. Kampania rozpocznie się z końcem czerwca i będzie prowadzona przez wakacje, a także z początkiem roku akademickiego 2009. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin