Partner of Promotion prowadzi projekt UE

dodano: 
04.03.2010
komentarzy: 
0

Partner of Promotion rozpoczęła na terenie Polski realizację międzynarodowego projektu edukacyjnego, powstałego z inicjatywy Komisji Europejskiej. Konkurs fotograficzny pt. „Euro: co to dla nas oznacza?”, skierowany jest do młodzieży ze wszystkich 27 państw należących do Unii Europejskiej. Projekt ma podnieść znajomość tematyki integracji europejskiej wśród młodych ludzi. Agencja odpowiedzialna jest za realizację konkursu w Polsce oraz za koordynację działań public relations go promujących. 

Projekt trwa do końca czerwca. Zleceniodawcą jest organizator konkursu na terenie UE – brukselska agencja Tipik, której agencja  jest strategicznym partnerem w Polsce. Jest to kontrakt pozyskany jako efekt tego porozumienia, o którym pisaliśmy. Z ramienia agencji za realizację odpowiada zespół pod nadzorem Anny Hahn-Leśniewskiej. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin