Partner of Promotion z kampanią za 5 mln euro

dodano: 
31.07.2013
komentarzy: 
3

Konsorcjum firm Partner of Promotion, Tailor & Baker oraz Global Marketing Connections Inc. przeprowadzi trzyletnią kampanię promującą europejskie mięso. Jej budżet to prawie 5 mln euro.

Projekt zostanie przeprowadzony dla Agencji Rynku Rolnego i Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. Jego głównym celem jest wzrost eksportu europejskiego mięsa i jego przetworów na rynkach docelowych oraz pogłębienie wiedzy o walorach i sposobie produkcji europejskiego mięsa. Kampania ma się także przyczynić do wzrostu rozpoznawalności europejskiego mięsa. Kampania będzie realizowana na rynku południowokoreańskim, amerykańskim i wietnamskim, przy wykorzystaniu reklam i działań PR. Przewidziano także wizyty studyjne i uczestnictwo w targach branżowych.

Łączna wartość kampanii informacyjno-promocyjnej pt. „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” wynosi 4 956 861,06 €. Jest ona finansowana ze środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Wołowego. (ks)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
13.08.2013
14:47:52
No, no...
(13.08.2013 14:47:52)
Dlaczego takie newsy mamy tylko w branżowych serwisach? O tym powinien wiedzieć każdy podatnik.
31.07.2013
13:58:31
Lula
(31.07.2013 13:58:31)
Zaskakująco szybko został wyłoniony zwycięzca przetargu...ciekawe
31.07.2013
12:20:07
seb
(31.07.2013 12:20:07)
Brawo,brawo
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin