Partner of Promotion z kontraktem za 750 tys. euro

dodano: 
23.07.2012
komentarzy: 
2

Agencja Partner of Promotion zrealizuje 3-letnią kampanię edukacyjną dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura.

Kampania dotyczy edukacji ekologicznej w ramach projektu „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych (ZTPOK) dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego”. Głównym jej założeniem jest promocja proekologicznych postaw, rozpowszechnianie zasad i korzyści wynikających z segregacji odpadów oraz ich właściwego zagospodarowania. W ramach kampanii będą prowadzone działania edukacyjne w ponad 300 szkołach na terenie Bydgoszczy, Torunia i okolicznych gmin.

W tym celu zostanie specjalnie zaprojektowany  ekobus, wyposażony w nowoczesne narzędzia dydaktyczne i stanowiska badawcze. Temat ochrony środowiska będzie także promowany w mediach, za pośrednictwem dedykowanego serwisu internetowego oraz na uruchomionym na potrzeby kampanii profilu na jednym z portali społecznościowych.

Firma Partner of Promotion została wyłoniona w ramach ogłoszonego przetargu publicznego. Jego wartość wynosi ok. 750 tys. euro. Projekt jest dofinansowany z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. (bs)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
24.07.2012
13:59:02
admin
(24.07.2012 13:59:02)
Vader, jeżeli masz na myśli Prezesa, to masz rację - facet ma łeb do interesów + świetnych ludzi = innych baaaaaardzo to boli :)
23.07.2012
12:58:14
vader
(23.07.2012 12:58:14)
coś w tym jest, że POP wygrywa wszystkie przetargi publiczne - chyba Palec Boży
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin