Partner of Promotion z przewoźnikiem autokarowym

dodano: 
10.06.2011
komentarzy: 
0

Partner of Promotion podpisała umowę z przewoźnikiem autokarowym PolskiBus.com, oferującym połączenia pomiędzy miastami w Polsce oraz Europie Środkowej. W ramach współpracy agencja przeprowadzi działania marketingowe w związku z wprowadzeniem marki na rynek polski oraz na rynki wybranych krajów z Europy Środkowej.

Umowa obejmuje przygotowanie strategii PR oraz jej realizację w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej. Ponadto agencja zorganizuje cykl eventów w największych polskich miastach, działania e-pr oraz przeprowadzi działania PR na terenie Niemiec, Austrii, Słowacji i Czech. Kontrakt podpisano na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w wyniku przetargu, wcześniej nie korzystał z usług PR. Projekt prowadzi Anna Hahn-Leśniewska, client service director. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin