Słynna paryska aleja rozbłyśnie dzięki Swarovskiemu. Firma została sponsorem Iluminacji Pól Elizejskich, świętując w ten sposób 130. rocznicę powstania. Ponadto przy rondzie Place Charles de Gaulle otwarty został pop-up store marki.
Co roku Iluminacje Pól Elizejskich przyciągają do stolicy Francji turystów z całego świata. Dzięki zaangażowaniu firmy Swarovski oraz współpracy z Miastem Paryż i Komitetem Pól Elizejskich od 16 listopada 2025 roku do 4 stycznia 2026 można oglądać wyjątkowe świetlne spektalke. W uroczystości otwarcia wzięła udział Léi Seydoux, nazywana „matką chrzestną iluminacji”, a ceremonię uświetnił występ wokalistki Charlotte Cardin.

Dodatkowo od 16 listopada do 26 grudnia 2026 odwiedzić można pop-up store marki, który otwarto przy 1 Place Charles de Gaulle, niedaleko Łuku Triumfalnego. W miejscu, które inspirację czerpie od charakterystycznego ośmioboku, wystawione są zbiory biżuterii i wystroju wnętrz, w tym kolekcja Vienna autorstwa Giovanny Engelbert. Wśród produktów nie zabrakło odwołań do kultowych zabytków Francji. Klienci mogą tam nabyć figurkę z przezroczystych kryształków oraz pióro z zawieszką, które nawiązują do Wieży Eiffla.


Swarovski od 1895 roku pozycjonuje się jako mistrz światła i od początku swojej działalności łączy się z Paryżem. To tam w 1900 roku Daniel Swarovski, założyciel marki, podczas Exposition Universelle zaprezentował swoje dzieła. Firma angażuje się też w ceremonię wręczenia nagród mody ANDAM, a jej kryształy zobaczyć można podczas Paris Fashion Week. Łańcuchy Swarovskiego zdobią również przestrzeń przy fontannach Rond-Point des Champs-Élysées, a Pałac Wersalski przy wsparciu ekspertów marki zyskał świece LED. (km)


