Patrycja Kamińska została PR Managerką Netto Polska

dodano: 
09.06.2021
komentarzy: 
0

W maju 2021 roku Patrycja Kamińska została PR Managerką sieci handlowej Netto Polska. Odpowiada za pozytywny wizerunek firmy, planowanie i realizację krótko- i długoterminowych działań PR oraz komunikację z interesariuszami. Dodatkowo jest odpowiedzialna za obszar CSR marki.

Kamińska jest związana z branżą PR od 2011 roku. Początkowo pełniła funkcję specjalistki ds. PR, a następnie PR Managerki w zespole Lidl Polska, gdzie odpowiadała za tworzenie i realizację strategii działań PR, a także komunikację korporacyjną i kryzysową. Później jako CSR Project Manager koordynowała prace wewnętrznego zespołu ds. CSR i współpracowała z organizacjami pożytku publicznego. Po siedmiu latach związała się z sektorem nieruchomości komercyjnych, gdzie zajmowała się działaniami marketingowymi i PR-owymi sieci retail parków. Współpracowała również z najemcami i mediami na poziomie lokalnym i ogólnopolskim. Bezpośrednio przed dołączeniem do Netto Polska pracowała dla firmy z branży IT – DPS Software, a następnie dla globalnego gracza na rynku nieruchomości komercyjnych – White Star Real Estate. Ukończyła towaroznawstwo na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, a także studia podyplomowe CSR Management w Collegium da Vinci (wcześniej Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa) w Poznaniu.

W Netto Polska zastąpiła Mariolę Skolimowską, która odeszła z firmy i rozpoczęła współpracę z marką pośredniczącą w handlu międzynarodowym (produkty wyposażenia wnętrz dla sklepów). (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin