Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Paulina Kit nową dyrektorką marketingu i PR Grupy Cichy-Zasada. w maju 2025 roku grupa cichy-zasada, sieć dealerska z branży motoryzacyjnej, poinformowała o zmianach w dziale marketingu. stanowisko dyrektorki marketingu i pr objęła paulina kit. zastąpiła w tej roli justynę grudzińską. jako dyrektorka marketingu i pr paulina kit będzie kontynuować strategię wypracowaną przez swoją poprzedniczkę. jak podkreśla firma, justyna grudzińska odegrała kluczową rolę w budowaniu spójnej strategii marketingowej grupy cichy-zasada dla wszystkich marek z portfolio (audi, volkswagen, vw samochody dostawcze, skoda, seat, cupra). z jej inicjatywy powstało hasło „wybór dealera ma znaczenie”, które stało się fundamentem działań komunikacyjnych marki. kit skupi się przede wszystkim na dalszym wzmacnianiu marki, rozwoju komunikacji omnichannel, zarządzaniem działaniami wizerunkowymi oraz wzmacnianiu rozpoznawalności hasła „wybór dealera ma znaczenie”. celem tych działań jest uświadomienie klientom istotnej roli marki dealera oraz gwarancji jakości w procesie zakupu samochodu, a także usług posprzedażowych. paulina kit związana jest z branżą automotive od ponad ośmiu lat. od ponad dwóch lat pracuje dla grupy cichy-zasada, do tej pory jako kierowniczka ds. marketingu. (kn).
W maju 2025 roku Grupa Cichy-Zasada, sieć dealerska z branży motoryzacyjnej, poinformowała o zmianach w dziale marketingu. Stanowisko dyrektorki marketingu i PR objęła Paulina Kit. Zastąpiła w tej roli Justynę Grudzińską.
Jako dyrektorka marketingu i PR Paulina Kit będzie kontynuować strategię wypracowaną przez swoją poprzedniczkę. Jak podkreśla firma, Justyna Grudzińska odegrała kluczową rolę w budowaniu spójnej strategii marketingowej Grupy Cichy-Zasada dla wszystkich marek z portfolio (Audi, Volkswagen, VW samochody dostawcze, Skoda, Seat, Cupra). Z jej inicjatywy powstało hasło „Wybór dealera ma znaczenie”, które stało się fundamentem działań komunikacyjnych marki.
Kit skupi się przede wszystkim na dalszym wzmacnianiu marki, rozwoju komunikacji omnichannel, zarządzaniem działaniami wizerunkowymi oraz wzmacnianiu rozpoznawalności hasła „Wybór dealera ma znaczenie”. Celem tych działań jest uświadomienie klientom istotnej roli marki dealera oraz gwarancji jakości w procesie zakupu samochodu, a także usług posprzedażowych.
Paulina Kit związana jest z branżą automotive od ponad ośmiu lat. Od ponad dwóch lat pracuje dla Grupy Cichy-Zasada, do tej pory jako kierowniczka ds. marketingu. (kn)