.

 

Paulina Smaszcz szefową marketingu i PR-u w JLL Polska

dodano: 
05.05.2022
komentarzy: 
2

Z początkiem maja 2022 roku Paulina Smaszcz zaczęła pracę dla JLL Polska – firmy z branży doradztwa strategicznego na rynku nieruchomości. Objęła stanowisko Head of Marketing & PR.

Dr Paulina Smaszcz pokieruje działaniami marketingowymi i PR JLL Polska. Jej zadaniem będzie wsparcie strategicznej transformacji firmy m.in. przez kreatywną i nowoczesną komunikację w kanałach cyfrowych. W JLL ma też mieć wpływ na „wdrożenie strategii People Experience”, która ma promować różnorodność i inkluzywność, a także wspierać rozwój zespołów i pracowników.

Z branżą komunikacji marketingowej i PR dr Paulina Smaszcz jest związana od ponad 25 lat. W swojej karierze odpowiadała za strategiczne projekty korporacyjne m.in. dla takich marek jak Canal+, Bayer, Onet-RASP, Orange, Red Bull czy PZU. Jest ekspertką z zakresu komunikacji strategicznej i kryzysowej. Pracuje również jako trenerka autoprezentacji i rozwoju osobistego, szkoleniowiec, mentorka i konsultantka biznesowa. Wspiera kobiety w osobistym i profesjonalnym rozwoju – stworzyła autorską serię szkoleń i projektów #kobietapetarda, a także napisała książkę „Bądź Kobietą Petardą. Jak zająć się sobą i żyć świadomie”.

Ma także doświadczenie w mediach – pracowała jako dziennikarka i prezenterka w TVN, TVP i Wirtualnej Polsce.

Smaszcz jest absolwentką polonistyki i socjologii, a także wykładowczynią Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu SWPS, WSH. Stworzyła autorski kierunek ePR, digital media i komunikacja kontentowa w świecie 4D.

Poprzednio funkcję Head of Marketing & PR w JLL Polska pełniła Anna Podolak. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin