Paweł Barski dyrektorem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska

dodano: 
17.05.2021
komentarzy: 
0

Paweł Barski z początkiem maja 2021 roku objął stanowisko dyrektora komunikacji i marketingu w UNICEF Polska – organizacji humanitarnej działającej na rzecz dzieci. Będzie odpowiedzialny za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe oraz media społecznościowe. Zajmie się także komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Do UNICEF dołączył w lutym 2021 roku, początkowo jako koordynator ds. marketingu i komunikacji.

Barski ma blisko 30 lat doświadczenia w branży marketingowej. Poprzednio przez ponad dziesięć lat był dyrektorem marketingu w Ricoh Polska, gdzie odpowiadał za kreowanie i realizację strategii marketingowych dwóch marek Ricoh i Pentax w segmencie B2B i B2C. Zarządzał kilkunastoosobowym działem marketingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał też m.in. w spółce ATA-INT, przejętej przez Ricoh. Współpracował także z Teatrem na Woli, gdzie zajmował się m.in. promocją i marketingiem. Był także PR & Marketing Managerem w firmie Britex. Jest laureatem wyróżnień i nagród, m.in. finalistą konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, „Osobowość Roku Mice Poland” czy „Grand Prix w kategorii Najlepszy Zespół Marketingu w Polsce”.

Poprzednio dyrektorką komunikacji i marketingu UNICEF Polska była Anna Lewandowska, która pozostaje w organizacji na stanowisku pełnomocnika zarządu ds. rozwoju i innowacji. (mb) 

Źródło:

Zdjęcie główne: fot. Jacek Barcz
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin