piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryPaweł Kocon na czele marketingu Mercedes-Benz MB Motors

Paweł Kocon na czele marketingu Mercedes-Benz MB Motors

W lipcu 2025 roku na stanowisko Marketing Managera MB Motors, autoryzowanego dealera Mercedes-Benz, awansował Paweł Kocon. Dotychczas pełnił on funkcję PR Managera marki.

W nowej roli Kocon będzie odpowiedzialny za zarządzanie całością działań marketingowych, w tym wprowadzanie i realizację projektów, standardów oraz kampanii promocyjnych zgodnie z wytycznymi Mercedes-Benz Polska, a także rozwój inicjatyw własnych z zakresu marketingu, digital marketingu, eventów oraz współpracy z influencerami i partnerami. Do jego zadań należeć będzie ponadto dbanie o wizerunek w salonach MB Motors w Jankach, Piasecznie i Poznaniu.

Do zespołu MB Motors Kocon dołączył w marcu 2024 roku. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu strategii marek, komunikacji CSR oraz realizacji kampanii 360, zdobytego podczas pracy dla takich marek jak Warta, Kredyt Bank, Pracuj.pl, MSL czy Telemedi.

Do tej pory funkcję Marketing Managera MB Motors pełnił Michał Serdakowski. Z dealerem związany był od dziesięciu lat i przeszedł przez ścieżkę kariery od specjalisty po Marketing Managera. Będzie kontynuował karierę zawodową poza firmą. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj