Agencja Pawlak Public Relations dołączyła do sieci Boundless Communications. Jak mówi Sławomir Pawlak: „Sieć funkcjonowała już wcześniej w Niemczech, Austrii, Belgii i Holandii; Niemcy wyszli z inicjatywą naszego przyłączenia, rozmowy trwały ponad rok”. Dzięki współpracy, polska agencja będzie pozyskiwać klientów zagranicznych, którzy zdecydują się wejść na polski rynek, a byli dotąd obsługiwani przez jedną z agencji należących do sieci. „Będą automatycznie przechodzić do nas, nie będą szukać innych partnerów do obsługi PR w Polsce” – wyjaśnia Pawlak.
W tej chwili do sieci należy 12 agencji z Austrii, Belgii, Chorwacji, Czech, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Szwajcarii, Węgier, Wielkiej Brytanii i Włoch. Planuje się włączenie agencji z Ukrainy i, być może, z Rosji, ale o tym zdecydują szefowie należących już do sieci firm na zjeździe w Budapeszcie we wrześniu 2006 roku. Z każdego kraju do sieci może należeć tylko jedna agencja.


