PayPo dołącza do grona sponsorów Warsaw Sirens – pierwszej kobiecej drużyny futbolu amerykańskiego w Polsce. Współpraca obejmuje przede wszystkim wsparcie finansowe, a także działania komunikacyjne i promocyjne. Umowa została podpisana do końca 2025 roku.
Zespół Warsaw Sirens powstał w 2012 roku, a od 2024 roku w drużynie działa również sekcja juniorska dla dziewczynek w wieku 8-16 lat. Obecnie Warsaw Sirens to jedyna aktywnie uczestnicząca w rozgrywkach ligowych i turniejowych drużyna kobiecego futbolu amerykańskiego w Polsce. W lipcu 2025 roku zawodniczki odniosły zwycięstwo w Sisterhood Bowl 2025 we Włoszech – to pierwszy przypadek, w którym drużyna z Polski wygrała międzynarodowy turniej tej rangi w futbolu kobiet. Ponadto zawodniczki aktywnie promują tę dyscyplinę sportową w Polsce. Przyświeca im także misja wspierania i inspirowania kobiet – z tego względu angażują się one w różnorodne wydarzenia edukacyjne i kulturalne będące przestrzenią do rozwoju oraz budowania pewności siebie.
Jak dowiadujemy się, współpraca z PayPo – skoncentrowana na wsparciu finansowym oraz działaniach komunikacyjnych i promocyjnych – ma pomagać w realizacji działań drużyny na wielu płaszczyznach. „To dla nas ogromne wsparcie, które pozwala nam kontynuować rozwój i popularyzację kobiecego futbolu amerykańskiego i flagowego w Polsce. Daje nam to możliwość realizowania naszej misji, którą jest tworzenie społeczności pełnej inspiracji, gdzie kobiety czują siostrzeństwo niezależnie od wieku, doświadczenia czy miejsca zamieszkania” – przekazała Ewa Yoko Staniewska, prezeska zarządu Warsaw Sirens.

To kolejne partnerstwo PayPo wspierające polski sport, tym razem w zyskującej na popularności dyscyplinie. „W PayPo wierzymy, że sport to coś więcej niż rywalizacja – to przestrzeń do rozwoju, przełamywania barier i budowania pewności siebie” – podkreśla Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo. „W tym roku ponownie wchodzimy w rolę sponsora – tym razem wspierając kobiecą drużynę w nietypowej, wymagającej dyscyplinie sportu. To dla nas sposób, by nie tylko realnie przyczynić się do rozwoju sportu kobiecego, lecz także pokazać, że determinacja, odwaga i pasja są uniwersalne – bez względu na płeć czy dziedzinę. Chcemy, aby nasze działania sponsoringowe były jednocześnie wsparciem dla zawodniczek oraz okazją do budowania świadomości marki PayPo jako partnera, który stawia na wartości i odważne wyzwania” – wyjaśnia. (kn)


