Pamiętają Państwo nietypową promocję Pcimia z udziałem brytyjskiego aktora Johna Cleese’a? Tym razem, jak informuje dziennik Polska, wójt pcimski rozpoczyna kolejną – zupełnie nową – kampanię wizerunkową swojej miejscowości.
Dzięki komikowi było śmiesznie, a teraz w Pcimiu będzie troszkę strasznie, dlaczego? Ponieważ miejscowość promować będzie między innymi film o diable, czytamy w artykule. Władze Pcimia stawiają obecnie na promocję filmową, która zdaniem wójta Daniela Obajtka jest bardziej efektywna i tańsza. „Na pewno wychodzi taniej niż te wszystkie ulotki i kalendarze”, mówi wójt.
Film o Pcimiu realizuje studio Matador. Obraz będzie dokumentem, w którym w rolę narratorów wcielą się sami pcimianie. Premiera zapowiedziana jest na wrzesień.(ał)
Czytaj więcej.
O promocji Pcimia można także przeczytać w jednym z redakcyjnych tekstów PRoto.