Pegasus i leki przeciwbólowe

dodano: 
22.07.2005
komentarzy: 
0

Agencja Pegasus Public Relations rozpoczęła współpracę z Polfą Pabianice S.A., dla której przeprowadzi kampanię PR dla trzech leków przeciwbólowych: Cefalginu, Ibuparu, Natraxu. Działania public relations mają charakter edukacyjny, dotyczą problematyki bólu – przyczyn powstawania, a także sposobów radzenia sobie z nim. Kampania adresowana jest do konsumentów ostatecznych, farmaceutów i lekarzy. Głównym narzędziem są media relations. Informacje prasowe skierowane będą do prasy zdrowotnej, kobiecej, poradnikowej, a także dzienników i specjalistycznych portali internetowych. Celem działań jest budowanie wizerunku marek Cefalgin, Ibupar i Natrax jako bezpiecznych i skutecznych w działaniu leków przeciwbólowych.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin