Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Pekao z nową identyfikacją wizualną. bank pekao, sponsor i oficjalny bank euro 2012, zmienił swoje logo – teraz prezentuje się w biało-czerwonych barwach. a żubra zastąpił znak graficzny grupy unicredit. charakterystyczny żubr będzie nadal obecny m.in. na kartach płatniczych i produktach detalicznych. jednak kolorystyka banku zmienia się, aby „hasło biało-czerwoni nabrało nowego znaczenia” – twierdzi luigi lovalgio, prezes pekao. rebranding będzie kosztował bank pekao 40 mln zł, a kampania reklamowa kolejne 10 mln zł. do końca roku zmiany graficzne mają zostać wprowadzone w ok. 500 placówkach oraz w 880 bankomatach poza oddziałami, zaś na 2013 r. planowane jest zakończenie wprowadzania zmian. (kg).
Bank Pekao, sponsor i oficjalny bank Euro 2012, zmienił swoje logo – teraz prezentuje się w biało-czerwonych barwach. A żubra zastąpił znak graficzny grupy UniCredit.
Charakterystyczny żubr będzie nadal obecny m.in. na kartach płatniczych i produktach detalicznych. Jednak kolorystyka banku zmienia się, aby „hasło biało-czerwoni nabrało nowego znaczenia” – twierdzi Luigi Lovalgio, prezes Pekao.
Rebranding będzie kosztował bank Pekao 40 mln zł, a kampania reklamowa kolejne 10 mln zł. Do końca roku zmiany graficzne mają zostać wprowadzone w ok. 500 placówkach oraz w 880 bankomatach poza oddziałami, zaś na 2013 r. planowane jest zakończenie wprowadzania zmian. (kg)