Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Pepsi się zmieni. puls biznesu informuje o nowej strategii wizerunkowej jednego z największych potentatów na rynku napojów – pepsico. na cel ten ma zostać przeznaczony „astronomiczny” budżet, donosi gazeta. wielka kampania wizerunkowa polegająca głównie na rebrandigu produktów pepsico potrwa trzy lata. zmianie ma ulec przede wszystkim globalne logo koncernu i prezentacja marek. cały projekt ma kosztować… 1,2 mld dolarów, mówi gazecie indra nooyi, szefowa korporacji. środki na ten cel mają zostać przeznaczone z oszczędności. zostały one zapewnione dzięki zamknięciu przez firmę kilku fabryk i redukcji personelu, czytamy w artykule. choć plan ten wydaje się ryzykowny, inwestycja w rebranding może być dla pepsico opłacalna – może zwiększyć przewagę konkurencyjną firmy, twierdzi paweł niziński z good brand&company polska.(ał).
Puls Biznesu informuje o nowej strategii wizerunkowej jednego z największych potentatów na rynku napojów – PepsiCo. Na cel ten ma zostać przeznaczony „astronomiczny” budżet, donosi gazeta.
Wielka kampania wizerunkowa polegająca głównie na rebrandigu produktów PepsiCo potrwa trzy lata. Zmianie ma ulec przede wszystkim globalne logo koncernu i prezentacja marek. Cały projekt ma kosztować… 1,2 mld dolarów, mówi gazecie Indra Nooyi, szefowa korporacji. Środki na ten cel mają zostać przeznaczone z oszczędności. Zostały one zapewnione dzięki zamknięciu przez firmę kilku fabryk i redukcji personelu, czytamy w artykule.
Choć plan ten wydaje się ryzykowny, inwestycja w rebranding może być dla PepsiCo opłacalna – może zwiększyć przewagę konkurencyjną firmy, twierdzi Paweł Niziński z Good Brand&Company Polska.(ał)