Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
niedziela, 29 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryPepsiCo Polska wybrało K+PR

PepsiCo Polska wybrało K+PR

PepsiCo Polska powierzyło K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. 1 lipca 2024 roku agencja poinformowała o wygranym przetargu.

Współpraca K+PR z producentem napojów i przekąsek obejmuje m.in. wsparcie strategiczne, komunikację kryzysową oraz działania media relations i pozycjonowanie ekspertów.

Agencja odpowiada też za pełne wsparcie komunikacji wewnętrznej PepsiCo, w tym realizację działań stałych, kampanii skierowanych do pracowników oraz współorganizację wydarzeń.

„Zależało nam na znalezieniu agencji łączącej sprawność operacyjną ze strategicznym spojrzeniem na komunikację, pozwalającym skutecznie i w przemyślany sposób angażować naszych kluczowych interesariuszy” – uzasadnia Julian Krzyżanowski, Corporate Affairs Manager w PepsiCo. „Na decyzję o wyborze K+PR wpłynęło również kreatywne i proaktywne podejście do komunikacji wewnętrznej oraz zdolność zapewnienia maksymalnej synergii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej” – mówi Magda Pyka-Steiner, Internal Communication & Culture and Engagement Manager w PepsiCo.

Z ramienia K+PR współpracą z PepsiCo Polska w obszarze komunikacji korporacyjnej zajmuje się zespół pod kierunkiem Jana Jasińskiego, Head of Corporate Practice. Działania z  zakresu komunikacji wewnętrznej prowadzi z kolei zespół Sebastiana Kolędy, Head of EB and Internal Communication Practice. Wsparcie strategiczne zapewnia Michał Matusiewicz, Consulting Director. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj