Skuteczny personal branding. 10 wskazówek

dodano: 
26.08.2016
komentarzy: 
0

O tym, o jakie kwestie należy zadbać, budując markę osobistą, pisze Mel Carson na prdaily.com.

1. Zdjęcie profilowe

Twój nowy, profesjonalny wizerunek zaczyna się od... obrazu. Zmrużone oczy, uśmiech i „inteligentny” strój sprawią, że będziesz wyglądać na kompetentnego, sympatycznego i wpływowego.

2. Obecność w sieci

Bądź widoczny online, by z łatwością można było Cię wyszukać. Co więcej, w internecie posługuj się prawdziwymi danymi.

3. Profesjonalny cel

Co przekonuje Cię do wstania z łóżka? Co sprawia, że jesteś lepszy i co robisz, by takim być? Cel oznacza drogę, a nie wynik np. wypłatę.

4. Słuchanie i współczucie

Naucz się tego. Aby można było mówić o udanym personal brandingu, należy znaleźć równowagę między tym, co wiesz, a tym czego musisz się jeszcze nauczyć.

5. Ćwiczenie pisania

Pomyśl, zanim udostępnisz swoje myśli w internecie. Udoskonalaj swoje umiejętności pisarskie.

6. Digitalowa obecność

Staraj się, by Twoje konta w mediach społecznościowych były aktualne.

7. Analiza konkurentów

Zobacz, co robią i mówią ludzie w Twojej niszy i czy są skuteczni, odnoszą sukcesy.

8. Opis

Zawrzyj w nim, kim są Twoi odbiorcy, jaka jest Twoja misja i wartości.

9. Podziel się doświadczeniem

Każdy ma świetne doświadczenia i historie. Zacznij tworzyć własną profesjonalną narrację.

10. Taktyka w mediach społecznościowych

Zastosuj strategię w social mediach, by zwiększyć swoją wykrywalność, zaangażowanie czy liczbę interakcji.

Mel Carson – założyciel consultingowej agencji Delightful Communications, specjalizującej się w marketingu, social mediach, PR-ze I personal brandingu. Autor książki Introduction to Personal Branding.

Źródło:

prdaily.com, 10 steps to a better PR personal brand, Mel Carson, 22.08.2016.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin