Perspektywy PR

dodano: 
09.12.2004
komentarzy: 
0

Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i szef firmy Imago Public Relations Rafał Czechowski w wywiadzie dla Biznesu Śląskiego opowiada o „tajnikach, perspektywach i niebezpieczeństwach branży PR”. Czechowski wypowiada się na temat rywalizacji PR i reklamy, szczegółów współpracy z klientem i znaczenia wolności mediów. Mimo pewnych zagrożeń, jakie niesie za sobą szybki rozwój PR w Polsce, w ekspansji tej dziedziny nie widzi on zagrożenia dla rzetelności i obiektywizmu mediów. Na pytanie, jaki los czeka tę branżę Prezes PSPR odpowiada: „Trzeba nieustannie nad nią pracować, chociażby po to, aby wyplenić »czarne PR-y« i korupcję – zarówno instytucjonalną, jak i w wymiarze jednostki”. Podkreśla on również fakt, że określenie „czarny PR” nie jest słuszne, ponieważ działania, o których mowa, nie powinny być klasyfikowane jako PR.

Źródło:

Biznes Śląski, Nie doradzamy jak się ubierać, 29.11.04, s. 12
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin