Spółka PGNiG Obrót Detaliczny, należąca do grupy Orlen, prowadzi postępowanie na wybór agencji PR. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 9 września 2025 roku, do godziny 10:00.
Podstawowe zadania wybranej agencji obejmą: relacje z mediami, pozycjonowanie ekspertów z PGNiG i wsparcie doradcze oraz merytoryczne. Co więcej, w ramach dodatkowych obowiązków (realizowanych w wyjątkowych sytuacjach) byłoby zarządzanie i moderowanie komentarzami w kanałach społecznościowych spółki oraz komunikacja kryzysowa.
Zainteresowane współpracą agencje muszą dysponować co najmniej pięcioosobowym zespołem oraz móc pochwalić się doświadczeniem w branży energetycznej i zrealizowanymi projektami z tego obszaru. Członkowie wybranej agencji powinni płynnie komunikować się w języku angielskim i – w wypadku nagłej konieczności opracowania komunikacji kryzysowej – dysponować dostępnością w trybie 24/7.
Kryteria oceny ofert w tym postępowaniu to: 40 proc. cena, 30 proc. doświadczenie agencji, 30 proc. doświadczenie osób wyznaczonych do obsługi klienta. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. (ko)


