Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Pięć nominacji dla Polaków w Cannes PR Lions. projekty realizowane (lub współrealizowane) przez polaków otrzymały łącznie pięć nominacji w tegorocznym konkursie cannes pr lions. dwukrotnie nominowana została agencja ogilvy & mather. szansę na zwycięstwo mają także dom mediowy starcom i agencja alert media. jak zaznaczył na facebooku dziennikarz gazety wyborczej vadim makarenko, nominację otrzymały również dwa projekty agencji cheil polska (w tym jeden realizowany wspólnie z cheil germany schwalbach). cheil polska otrzymał nominacje za kampanie „tato zwolnij”, zrealizowaną wraz z cheil germany schwalbach dla samsunga (zgłoszona w konkursie przez niemców) oraz za projekt „bardzo dobre maniery”, zrealizowany dla polskiego czerwonego krzyża. również dwukrotnie nominowana została agencja ogilvy & mather za projekt „język polski jest ąę”, zrealizowany na rzecz polskiej akademii nauk. listę polskich agencji nominowanych w konkursie pr lions uzupełnia starcom, który wraz z agencją alert media przygotował kampanię „najmilsze miasto w polsce” dla firmy mondelez (marka milka). (ks).
Projekty realizowane (lub współrealizowane) przez Polaków otrzymały łącznie pięć nominacji w tegorocznym konkursie Cannes PR Lions. Dwukrotnie nominowana została agencja Ogilvy & Mather. Szansę na zwycięstwo mają także dom mediowy Starcom i agencja Alert Media. Jak zaznaczył na Facebooku dziennikarz gazety Wyborczej Vadim Makarenko, nominację otrzymały również dwa projekty agencji Cheil Polska (w tym jeden realizowany wspólnie z Cheil Germany Schwalbach).
Cheil Polska otrzymał nominacje za kampanie „Tato zwolnij”, zrealizowaną wraz z Cheil Germany Schwalbach dla Samsunga (zgłoszona w konkursie przez Niemców) oraz za projekt „Bardzo dobre maniery”, zrealizowany dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Również dwukrotnie nominowana została agencja Ogilvy & Mather za projekt „Język polski jest ĄĘ”, zrealizowany na rzecz Polskiej Akademii Nauk. Listę polskich agencji nominowanych w konkursie PR Lions uzupełnia Starcom, który wraz z agencją Alert Media przygotował kampanię „Najmilsze miasto w Polsce” dla firmy Mondelez (marka Milka). (ks)