.

Pięć porcji warzyw i owoców po raz piąty. Za ponad pięćset tysięcy zł

dodano: 
14.10.2015
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) poszukuje agencji do przeprowadzania piątej edycji kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Jej budżet to ponad pół mln zł.

W ramach działań promocyjnych przewidziano lokowanie produktów w telewizji śniadaniowej, przygotowanie pomysłów na świętowanie Dnia Soku oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej przy użyciu narzędzi PR (przeprowadzenie badań konsumenckich, organizacja debaty, działania media relations). Kampania ma potrwać od stycznia do czerwca przyszłego roku.   

Łączny budżet przeznaczony na działania promocyjne (wraz z wynagrodzeniem agencji) to prawie 585 tys. zł (lokowanie produktów 343,7 tys. zł, promocja Dnia Soku 18,1 tys. zł, działania informacyjne 222,7 tys. zł)

Oferty można składać do 13 listopada.

Ogłoszenie o konkursie

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin