Pij mleko! Będziesz wielki

dodano: 
01.12.2006
komentarzy: 
2

Znamy już najnowsze wyniki rozpoznawalności i skuteczności kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki”. Ogłosiło je Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, organizator akcji, a przeprowadził - Instytut MillwardBrown SMG/KRC. Według nich aż 97%, którzy zauważyli akcje promujące mleko, pamięta hasło tej właśnie kampanii.
Tegoroczna edycja została przebadana pod kątem rozpoznawalności i skuteczności (zmiany postaw w stosunku do mleka). Od lipca do września 2006 roku 62% dorosłych Polaków zauważyło akcje promujące mleko. 86% spośród nich zapamiętało jakieś hasło akcji, a aż 97% wymieniło hasło „Pij mleko! Będziesz wielki”. To wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłego roku. Inne kampanie miały rozpoznawalność poniżej 5%. 96% z tej grupy zetknęło się z akcjami za pośrednictwem telewizji, 5% na ulicach i w środkach transportu. Badania prowadzone dla „Pij mleko! Będziesz wielki” mają na celu także ocenę, czy rzeczywiście zwiększa się świadomość społeczna w zakresie prawidłowych nawyków żywieniowych.
Badanie przeprowadzone zostało za pomocą sondażu Capibus na 1000-osobowej próbie ogólnopolskiej, reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie. Zarówno próba, jak i metodologia były analogiczne do tych, których użyto przy realizacji podobnego badania w poprzednich latach, co pozwala na porównanie fal badań. Społeczna kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” jest prowadzona od 2003 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) jako część programu „Marketing dla Przyszłości”. (jk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
01.12.2006
13:56:11
mleczarz
(01.12.2006 13:56:11)
Te wszystkie mleka w kartonach, tzw. UHT to jedno wielki nieporozumienie w żywieniu. Czy zdrowe mleko może mieć trwałość ponad pół roku?Na dodatek poddawane takim ”torturom”. Może i po tej akcji zwiększyła się świadomość społeczna w zakresie prawidłowych nawyków żywieniowych. Tylko że ludzie są chyba nieświadomi co piją.
01.12.2006
12:09:06
M*****
(01.12.2006 12:09:06)
to była najlepsza kampania, jaką znam, oczywiście jeśli chodzi o kampanie Społeczne!!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin