Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Piotr Mikulski rozpoczął pracę w OBTK. 1 stycznia 2021 roku piotr mikulski rozpoczął pracę w on board think kong. objął stanowisko head of content marketing team, na którym odpowiada za zarządzanie i rozwój działu content marketingu i seo. piotr mikulski od prawie sześciu lat związany jest z branżą marketingu internetowego. poprzednio pracował w agencji contentmarketingowej elephate, gdzie był managerem i realizował kampanie seo i contentmarketingowe. odpowiadał tam m.in. za tworzenie strategii contentowych, research, budowanie linków i kreację dla klientów takich jak: morizon.pl, viva! domodi, europejski fundusz leasingowy i aleo. z wykształcenia jest antropologiem kultury. poprzednio funkcję head of content marketing team w obtk pełniła joanna giz, która rozpoczyna urlop macierzyński. (ak).
1 stycznia 2021 roku Piotr Mikulski rozpoczął pracę w On Board Think Kong. Objął stanowisko Head of Content Marketing Team, na którym odpowiada za zarządzanie i rozwój działu content marketingu i SEO.
Piotr Mikulski od prawie sześciu lat związany jest z branżą marketingu internetowego. Poprzednio pracował w agencji contentmarketingowej Elephate, gdzie był Managerem i realizował kampanie SEO i contentmarketingowe. Odpowiadał tam m.in. za tworzenie strategii contentowych, research, budowanie linków i kreację dla klientów takich jak: Morizon.pl, Viva!, Domodi, Europejski Fundusz Leasingowy i ALEO. Z wykształcenia jest antropologiem kultury.
Poprzednio funkcję Head of Content Marketing Team w OBTK pełniła Joanna Giz, która rozpoczyna urlop macierzyński. (ak)