Piotr Pogonowski dyrektorem zarządzającym spółki Polonus

dodano: 
10.07.2018
komentarzy: 
0

W kwietniu 2018 roku Piotr Pogonowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego spółki Polonus – narodowego przewoźnika autokarowego. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. PR i marketingu na region Europy Środkowo-Wschodniej w Polskim Busie.

Na nowym stanowisku Pogonowski odpowiada za zarządzanie spółką, strategię korporacyjną i produktową, marketing i komunikację. Nadzoruje także pracę działów marketingu, public relations, mediów społecznościowych, commercial, e-commerce i contact center. Pełni też rolę rzecznika prasowego firmy. Do jego głównych zadań należy przeprowadzenie Polonusa przez proces całkowitego rebrandingu, obejmującego nową identyfikację wizualną i strategię komunikacji. Jest również odpowiedzialny za konsolidację rynku autokarowego i uruchomienie sieci największych polskich przewoźników pod marką Polonus Partner.

Piotr Pogonowski wprowadził na polski rynek markę Polski Bus – od samego początku był związany z tą firmą, gdzie pełnił funkcję szefa marketingu i komunikacji na region Europy oraz był członkiem zarządu. Przez ostatnie półtora roku równolegle zarządzał marketingiem spółki-córki OnniBus.com. Wcześniej przez ponad siedem lat związany był z agencją Partner of Promotion, gdzie jako Account Director współpracował z takimi firmami jak: Procter&Gamble, Pepsi, Samsung, Nestlé, Maspex, Souter Holdings Poland, Moët Hennessy, OSHEE, Złota 44 czy Dariusz Michalczewski i Tiger Energy Drink. Doświadczenie zdobywał również w Brukseli, pracując w Parlamencie Europejskim.

Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych London School of Public Relations. (jg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin