.

Piotr Żaczko w zespole TikToka

dodano: 
23.12.2021
komentarzy: 
0

Piotr Żaczko z początkiem listopada 2021 roku dołączył do TikToka w Polsce. Objął stanowisko Communications Managera Poland & CE w europejskim zespole ds. komunikacji platformy.

Poprzednio, do października 2021 roku, Żaczko był związany z marką OPPO. Od maja 2019 roku pełnił funkcję PR Managera producenta smartfonów. Odpowiadał za budowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy, zajmował się także influencer relations i kontaktem z mediami jako rzecznik prasowy.

Do OPPO przeszedł z T-Mobile Polska, gdzie pracował przez niemal dziesięć lat, i odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego, zajmował się też m.in. projektami wizerunkowymi (T-Mobile Fashion i Pomoc Mierzona Kilometrami), sponsoringowymi (także tymi dotyczącymi gamingu) czy e-PR-em. Jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stanisława Wyszyńskiego oraz podyplomowych studiów z public relations w Szkole Głównej Handlowej.

Zadania Piotra Żaczki w OPPO przejął Robert Sierpiński, starszy specjalista ds. PR.

W połowie grudnia 2021roku do TikToka dołączył z kolei Paweł Sołowiej jako Partnerships & Community Manager na rynek polski. Będzie odpowiedzialny za różne projekty kreatywne, zarządzanie, inspirowanie i wspieranie twórców TikToka oraz nawiązywanie partnerstw z mediami i stacjami telewizyjnymi. Będzie podlegał Pauli Kornaszewskiej, Head of Operations for Central & Eastern Europe w TikToku. Wcześniej Sołowiek zajmował się PR-em w Huawei. Poprzednio natomiast pracował w Avon Cosmetics Polska, gdzie odpowiadał za PR marki i produktów. Był też związany z agencjami Havas PR Warsaw i Garden of Words.

Paweł Sołowiej

(mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin