Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Pizza Hut z hyperCREW. agencja interaktywna hypercrew wygrała (w drugim etapie) przetarg na strategię komunikacji dla marki pizza hut w kanale digital. hypercrew odpowiada za komunikację marki w kanale digital, projektowanie kampanii interaktywnych oraz stworzenie i realizację strategii w obszarze social mediów. za współpracę z pizza hut po stronie agencji odpowiedzialny jest andrzej rabsztyn, partner zarządzający, a za kreatywne działania – bartosz żukowski, dyrektor kreatywny hypercrew/washing machine. umowę podpisano do końca 2014 roku. wcześniej klienta obsługiwało red8 digital. (es).
Agencja interaktywna hyperCREW wygrała (w drugim etapie) przetarg na strategię komunikacji dla marki Pizza Hut w kanale digital.
hyperCREW odpowiada za komunikację marki w kanale digital, projektowanie kampanii interaktywnych oraz stworzenie i realizację strategii w obszarze social mediów.
Za współpracę z Pizza Hut po stronie agencji odpowiedzialny jest Andrzej Rabsztyn, partner zarządzający, a za kreatywne działania – Bartosz Żukowski, dyrektor kreatywny hyperCREW/Washing Machine. Umowę podpisano do końca 2014 roku. Wcześniej klienta obsługiwało red8 digital. (es)