Agencje eventowe do 26 sierpnia 2025 roku, do godziny 13:00, mogą zgłaszać się do udziału w przetargu na wybór firmy świadczącej usługi planowania i organizacji wydarzeń PKO Banku Polskiego.
W opublikowanym 13 sierpnia ogłoszeniu instytucja poinformowała, że poszukuje chętnych, którzy podejmą się organizacji działań eventowych dla PKO Banku Polskiego, Spółek Grupy Kapitałowej oraz Fundacji KPO Banku Polskiego. Do zadań wybranej agencji należało będzie tworzenie koncepcji wydarzeń – w tym konferencji, spotkań integracyjnych i motywacyjnych, szkoleń, imprez społecznych oraz sportowych, w Polsce i za granicą, a także opracowywanie materiałów promocyjnych związanych z planowanymi projektami czy bieżąca analiza trendów rynku eventowego.
Do udziału w przetargu bank zaprasza agencje prowadzące działalność od minimum trzech lat, zatrudniające co najmniej pięć osób, posiadające doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej oraz posiadające wpis CEOTiPUNPUT.
Oferta powinna zawierać portfolio za lata 2022–2025, skan wypisu z CEOTiPUNPUT i wypełnione załączniki. W drugim etapie postępowania bank będzie analizował wykonane przez oferentów zadania oraz wycenę.
PKO Bank Polski zakłada wybór pięciu agencji, z którymi zostaną podpisane umowy na okres 24 miesięcy. Więcej informacji na stronie internetowej instytucji. (ko)


