sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościPKO BP zmienia wizerunek

PKO BP zmienia wizerunek

PKO BP chce odejść od wizerunku banku skierowanego głównie do masowego klienta. Jak mówi Renata Janczura, dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej banku, PKO BP chce być kojarzone z najlepszymi markami i jakością. „Jeśli PKO BP chce być bankiem także dla najbogatszych, musi aktywnie o nich zabiegać” – czytamy w Rzeczpospolitej. „Widzimy, że PKO przypomniał sobie o zamożnych klientach. Poprawienie jakości obsługi, oferty i zadbanie o tych niesamowicie wymagających klientów przyda się bankowi. Dotychczas nie słyszałam, żeby któraś z bogatych osób zachwycała się PKO BP” – Rzeczpospolita cytuje wypowiedź szefa bankowości prywatnej jednego z banków.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj